donderdag 26 mei 2011

Op organisatiemissie

Vanavond ga ik beginnen aan een ernstig obstakel in onze woonkamer; de boekenkast.
Op zich een mooi exemplaar hoor. Niets geen poespas; rechttoe, rechtaan; robuuste vierkante vakken en de kleur staat ons ook nog wel aan.
Maar de indeling! Alsof alles er vanaf een afstandje in is gemieterd. En ik heb het lang getolereerd, maar de grens is bereikt. No more!
Dat akelige stofnest is aan de beurt! Alles gaat eruit en orde zal zegevieren in onze woonkamer!! Bij de gedachte alleen al voel ik me oppermachtig…

Oké oké, ik draaf wellicht een beetje door, maar het moet gebeuren. Dus vanavond stroop ik de mouwtjes op, maak ik een emmertje met sop (ik ga er spontaan van dichten!) en dan kan ik aan de slag! En wie weet kom ik nog wel prachtige schatten tegen. Want ik weet echt niet meer wat er eigenlijk allemaal in de kast ligt (herkent iemand dit??). Het wordt in elk geval een spannende avond die hopelijk eindigt in victorie! Want noem me maar een echte vrouw; niets (nou ja, weinig dan…) geeft zoveel voldoening als een geslaagde organisatiemissie. Het resultaat zal ik in elk geval met jullie delen! Beloofd.
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten