dinsdag 24 mei 2011

Even kennis maken....

Beste lezers en lezeressen,

het is gebeurd, ik heb mijn eigen weblog aangemaakt! Eindelijk een eigen stukje web waar ik mijn ei(eren) kwijt kan, hoera!! En hoe leuk zou het zijn als ik daar ook nog eens mensen mee kan vermaken? Mensen die het leuk vinden om te lezen wat mij bezig houdt, die kennis willen maken met mij en mijn wereld! Want ik deel graag mijn avonturen, op die manier heb ik in elk geval het gevoel niet helemaal anoniem op deze aardbol aanwezig te zijn.

Maar wie ben ik? Even officieel dan: hallo, ik ben Ann Vehof en een echte Diekert. Ik kom uit het prachtige jaar 1980 en na een bovengemiddeld aantal verhuizingen door half Nederland woon ik nu met vriend Ronny en dochter Roos in het pittoreske Borne. Roos is inmiddels drie en een bron van inspiratie voor de mooiste verhalen. Haar zul je ongetwijfeld nog gaan tegenkomen in de blogs die gaan volgen...

Ronny en ik zijn al ruim 7 jaar bij elkaar en na een snelle start in Delden wonen we dus nu een paar kilometer verderop. Ik ben door de week een aantal dagen actief als marketing medewerkster en wanneer ik niet bezig ben met advertentieplanningen, productomschrijvingen en beurzen hang ik de huisvrouw uit en onderneem ik spontane dingen met Roos. De weekenden zitten vaak vol met sociale afspraakjes, kortom ik heb wel een aangenaam leven.
Toch ben ik nu op een punt aangekomen dat ik wat uitdaging mis. Het wellicht bekende 'Is dit het nou?'-gevoel heeft zich van mij meester gemaakt en op aanraden van een aantal vriendinnen heb ik nu deze weblog opgericht. Dus nu kan ik jou gaan vermaken met mijn schrijfelarij!

Hoe nuttig ik en mijn weblog gaan zijn, daar moet ik nog even achterkomen. Maar dat komt helemaal goed. Ik zou zeggen; hou het in de gaten, want de plannen zijn leuk. Heel leuk zelfs!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten